donderdag 27 juni 2013

Olaatje!

Olaatje,


deze foto laat zien hoe heerlijk de vakantie was:
 
 
Ontzettend genoten op Lanzarote, waaiden wel bijna van het eiland af maar geregeld zon en zoveel moois gezien.
Hadden auto gehuurd en lekker het hele eiland afgestruind naar prachtige plekjes en fijn pootjebaden in de oceaan. Overal een geweldige branding en zet mij aan het strand en ik ben in mijn element.
 


Ook galerietjes bekeken en ik heb zowaar een prachtige vaas gescoord voor ÊÊn van mijn Morandi stillevens.

De week was zo voorbij maar het leken wel 2 weken; echt vakantiegevoel!!
 
 



5 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Peetje! ... en nog gefeliciteerd natuurlijk ;-) Zelfs een 'Peetje' in vulkaanzand? Welkom thuis, groetjes Aniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog hele dikke felicitatie knuffels!! X Nene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit! Fijn dat jullie genoten hebben.
    SuzGee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plaatjes! Fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben!

    Floor84

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie genoten hebben,dan is het nog heerlijk nagenieten,Duif.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie wilt plaatsen.
Ben benieuwd wat je van de blogpost en de illustraties vindt. ✏ dankjewel, liefs Peetje 😃
Thank you for noticing. ✏😊 Peetje