woensdag 21 augustus 2013

De opsteker van de week


5 opmerkingen:

  1. Dat is weer een leuke opsteker :) Dank je wel Peetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .......... en als je zelf je geluk vindt dan kun je dat uitstralen en doorgeven aan een ander!!! Een wijze les voor eenieder, hihihi Gelukkig niet zulke felle kleuren gebruikt, Peetje!

    groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is teveel aan water ook geluk?,Duif

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Peetje, had je gister rode oren? ik noemde je in een mail aan Margje. Ik zag nl je prachtige tekening van zwerfboekendag, haar zwerfboekendag! Ik mis je nog steeds op VOL en ik,de sufferd, vergeet helemaal hier te kijken! Shame on me! Je site promoveert nu dan ook naar een balk-favoriet, zodat ik iedere dag even kijk :-) Ik let goed op mijn tuintje, zodat het niet uitdroogt en blijft stralen :-). Prachtige opsteker weer, had ik net nodig Tanja H.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik je tekeningen uit VOL gebruiken op FB om je in Nijmegen e.o. meer bekendheid te geven?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie wilt plaatsen.
Ben benieuwd wat je van de blogpost en de illustraties vindt. ✏ dankjewel, liefs Peetje 😃
Thank you for noticing. ✏😊 Peetje