vrijdag 5 juni 2015

Paramoudra

Ik kom graag op het strand, niets zo leuk als strandjutten! Ben altijd op zoek naar aparte stenen of iets anders moois. Laatst zag ik iets liggen in de branding…in een moment ..mijn oog viel erop en ik pak het en zie werkelijk iets bijzonders…

Een paramoudra!!! Wow!!

Toevallig, of niet, ik had er net iets over gelezen in het boek
Nachtbus naar Andalusiรซ van Eugen Ruge, dat maakte het nog  specialer.
Ben er heel blij mee en koester het als mijn talisman.



Soms ligt groot geluk gewoon voor je neus maar je moet het wel zien..kijk je de andere kant op dan loop je er zo aan voorbij! En dat is een Martin Brilletje ;)

Wil je meer weten over Paramoudra's klik dan op de link

2 opmerkingen:

  1. Peetje de Strandjutter :) Wat een vondst en mooie ontdekking zeg. Leuk en interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit van gehoord, leuk dat je link naar meer info erbij zette en ik las dat een andere naam is 'wenssteen' en ik hoop dat dit bijzondere toeval je wensen eerder uit laten komen en dat je eerste wens, een fijne vakantie, inmiddels vervuld is!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie wilt plaatsen.
Ben benieuwd wat je van de blogpost en de illustraties vindt. ✏ dankjewel, liefs Peetje ๐Ÿ˜ƒ
Thank you for noticing. ✏๐Ÿ˜Š Peetje